helt slut

slutade för ungefär 45 minuter sen och är helt jävla slut. Det tar på benen att stå i ett kök och laga mat och städa och diska en hel dag. Skulle lätt bara kunna bre ut mig på soffan här uppe på hr just nu och bara sova, men det kan jag inte eftersom jag ska träffa johan senare. Sen ikväll blir det lokalen. Men bara om vi kan hitta någon vuxen som kan vara där nere med oss, annars blir det lite knivigt. Eftersom Brad inte kan ta sitt ansvar och sköta sin praktik och utför de uppgifter han får så kan vi inte lita på att han kommer, så därför måste vi hitta någon annan som kan vara där. Lite B då.
Anledningen till att vi måste hitta "reserv" vuxna är för att Bränna är i våran vackra huvudstad och går en utbildning.
Nu ska jag gå och se vad de andra nötterna här uppe har för sig.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0