tack gode gud.

IRONI, med stoooooora bokstäver. Idag vakande jag och mådde fett illa eftersom Isabell smsade mig och påminnde mig om äckel-nationella som vi hade idag. Usch vad jag ville dö! Jag lovar att jag säkert hade alla fel. Och jag insåg precis att jag har vääääldigt tur om detta inlägg publiceras över huvud taget. sär data. Aja, allt kan ju inte vara perfekt, dock önska man ju ständigt det. Men ska förhoppningsvis köpa en data inom kort, annars hänger jag mig. Va hos polarn...hängde mig...sen dog jag :bB:BB;Bb;bbb;bbbBb, btw jag älskar dom fb grubberna, sjukt roliga (y' It makes my day. nu ska jag skriva på fb att jag har uppdaterat min blogg (om detta inlägg publiceras dvs).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0