Wooohooooooo

Fan vad kul det va igår aso. Först så va jag på förfest hos Alex oh sen tog vi tåget till Hultsfred. När vi kom till rese så skulle vi gå till Rookie ;D va rätt kallt oh så hade jag ingen jacka, smart som jag är =) När vi hade kommit en bit så kommer det två killasr som verkar rätt schysta oh så. Sen när vi nästan är framme så springer dom iväg oh så upptäckte vi att en biljett är borta ;o Dom jävlarna säger jag bara! Dom hade bara jävligt tur att jag inte såg dom mer den kvällen aso, jag hade vridigt kuken av dom, jag skojar inte! När vi var precis utanför så stod jag, Tinna, Sofie, Frida oh Nellie oh väntade på att Michaela oh Sofie skulle komma tillbaka (Dom skulle gå oh kolla ifall dom kunde komma in ändå). Vi hade fett tur för allt löste sig oh alla kom in =) Men innan vi gick in så gick vi bort till några lasbilar oh skulle gömma några väskor oh lite typ som vi inte ville ha med in. Sen gick vi in oh tog typ hur många rockfoton som helst, skojigt ;D Sen dansade vi typ massa oh så va vi ute massa oh gjorde lite grejer typ också =) Aja, fett lyckade kväll var det iaf (y


pusshejjsss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0