Hur kunde hon?

Aso Ja gär så sjukt jävla sur! Jag frågade min mamma vrf jag inte hade fått några gymnasie kataloger och hennes svar är helt ofattbart:
men det kanske du har, jag har slängt dom.
aso vafan!!! Vill hon inte att jag ska gå gymnasiet? Vill hon inte att jag ska ha en ljus framtid? Vill hon att jag ska bli en pedofilisk äcklig gammal arbetslös tant? Aso fyfan! VAD SUR JAG ÄR!!!!!!!
Jag funderar starkt på att inte gå gymnasiet bara för det. Alla andra tycker det är viktigt, och hon frågar vad jag vill gå och vad jag vill bli och bla bla bla, men ändå slänger hon mina gymnasie kataloger! Aso jag kan ju lika gärna ta livet av mig nu! jag vet inte vart jag vill gå gymnasiet, inte vad jag vill gå heller. Men jag vet ju vad jag vill bli så jag lär ju va tvungen att gå NV, men jag tänker inte gå i Vimmerby och nu har jag inte en chans att gå på nån annan skola heller bara för att hon har slängt katalogerna! Va hon tvungen? Det är fan min framtid detta handlar om! Och nu undrar hon om jag verkligen är sur på henne! VAD TROR HON?! Helt jävla sjukt! Om hon försöker ge mig en hint om att jag är så dålig att jag inte kommer att komma in på nåt gymnasie så kan hon ju säga det istället! Jag vet att jag är dålig! Men jag kan väl åtminstånde få försöka! Varför? vad är anledningen till att slänga något som det står MITT namn på? Vad är ánledningen till att slänga nåt som kan påverka MIN framtid? Aso jag har/haft sån ångest för detta med gymnasie valet och vad jag ska gå för linje och vart jag ska gå och massor och så går hon och slänger nåt som kan påverka mitt livs största val! Aso jag menar dom gymnasie katalogerna kan va avgörande för vilket gymnasie jag väljer och vad jag vill gå. Det finns ju liksom olika inriktningar på olika gymnaier!
Min dag är officielt förstörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0