SUR!

Jag är så sjukt jävla sur! Aso idag vaknade jag vid typ 7 oh så gick jag upp oh började göra mig iordning för att min far hade sagt att jag skulle åka med honom in till Vimmerby oh sen vänta till typ kl 11 hos Carina oh Ingmar. Men tror ni inte att han kommer upp nån timme efter jag har vaknat oh säger att jag ska åka med Gabban in till Vimmerby ist?? Aso fyy vad sur jag blev! För det betyder att jag hade kunnat sova mycket längre ju!! Jag hatar verkligen att gå upp tidigt på morgonen! Speciellt när det är för att jag ska på nån tråkig jävla konfirmations grej som jag inte vill göra! usch! Oh sen satte jag mig vid datan bara för att upptäcka att det är nåt seriöst fel med den, aso den segar sönder totalt! Just n ukänner jag för att slå sönder nåt, oh datan ligger vääääldigt illa till kan jag lova!


Ursäkta mitt lilla utbrott btw, men är man sur så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0