Saknad??

Sitter oh tänker på Dennis, fii fan va man saknar honom aso. Helt sjukt igentligen x) Hoppas han känner sig saknad iaf (y Han är fan den skönaste person jag någonsin träffat x) saknar honom dagligen ;p

Aja, vad jag igentligen skulle säga va typ att, fan jag glömmde ;oo
Juste, jag kom på det igen (yy
JAG HAR JU KÖPT GLASÖGON!!
fast grejen är att alla ni redan visste det ;) men bryr jag mig?? Nee ^^
Mene nu är jag lite depp, för jag missade paradise hotel!! lite skandal säger jag bara. (elr är det kanske skandal att jag ens tittar på programmet?)
Fick nyss nyckeln till den nya lägenheten då, funderar på att gå dit imorrn oh kolla lite fall jag hinner, elr så får jag ta det på onsdag.
Men jag ska lägga ut lite bilder imorrn hade jag tänkt, på mina nya glasögon oh vårt tomma hus hade jag tänkt (yy


mene aja, puss på er alla fina läsare <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0