"Svea?"

Nä, jag heter i nte Svea. "Oj förlåt, du är bara så himla lik din mamma." Fan. Det är jag inte alls det. För det första så har inte jag massa rynkor oh så har jag inte lika stor mage oh så har hon kortare hår än mig. så jag förstår inte hur min kära mormor kunde tro att jag va mamma ;s Mormor av alla med, ofta hon inte kan se skillnad på sin dotter oh sitt barnbarn. Btw, betyder det att jag ser gammal ut? "Hej jag heter Annie oh jag är 15 år men ser ut som jag ska gå i pension vilken sekund som helst." Hahahaha xD tänk om det är sant, haha vad hemskt. Men då gör det ju egentligen inget om jag typ börjar knarka oh så, för jag ser väl kanske helt förstörd ut redan isf? Aja, nu ska jag nog somna om lite igen, finns ju ändå inget att göra här ute i skogen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0