Elegi.

Älskar den låten. har lyssnat på den typ 2349809 gånger. Oh jag vill bara gråta, jag vet inte varför. Oh jag kan inte sova. Borde va trött efter vakan. mene kan inte, när jag blundar så börjar jag skaka som ett as oh jag vet inte vad jag ska göra. jag vill att det ska va nyår oh jul oh jag vill va med mamma oh pappa samtidigt oh inte bara en vecka i taget. oh jag vill att det ska va den sextonde september tvåtusennio. oh jag är kär men jag vet inte i vem. jag är helt veck oh vet inte vart jg ska ta vägen. Jag vet inte vem jag är. allt är konstigt oh det enda jag vill är att gråta, men jag hatar att gråta. jag håller bara in tårarna som vill komma. dom får inte komma. jag vill inte att det ska ta slut, men det gör det, allt har ett slut oh det bara är så. man kan inte göra nåt åt det. livet har ett slut, förhållanden har ett slut, tiden bara rinner ut oh man är inte medveten. jag vill ha sommar. jag vill bort här ifrån oh bara slippa allt jävla skitsnack som finns. vart man än går så kommer man inte ifrån de. jag vill mene ändå inte. jag velar oh tvekar, säger ja oh säger nej. jag vet inte vad jag vill oh jag vet inte varför. Men det bara är så. oh det är allt jag kan säga;


Det.Bara.är.så.

Kommentarer
Postat av: ellen

finaste annie <3

2009-12-25 @ 17:42:53
URL: http://boomboombang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0