And thats when I know i'm not wanted.

haha, imorse när jag vakna så hade tydligen min mamma ringt mig när jag sov, oh då hade jag tydligen tryckt upptaget på hennes samtal. Sen ringde hon igen oh då vaknade jag, oh det första hon säger är "thats when I know i'm not wanted" oh jag fattade inte vad hon snackade om. Då typ berättade hon att hon hade ringt mig oh att jag bara hade tryckt bort samtalet, förmodligen i sömnen. Oh min mamma tyckte det va onödigt av mig att sova till klockan 1. Men  jag hade ju inte sovit på hela natten typ, jag va ju tvungen att dela säng med min mamma oh min seriöst utvecklingstörda broder. Visst att jag har en stor säng, men det betyder inte att jag vill ha två nattliga gäster för jämnan. Så inatt har jag bestämt att jag ska sova själv i min stora, sköna, mysiga säng, bra va? (:

Btw så tyckte jag att jag fick en väldigt god frukost, TACOS (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0