092912

Snart är detta jävliga år slut, two more days. 16 september lungt bäst, kan inte slås. Men för övrigt har det nog varit bland det sämsta året ever tror jag. Sommaren va helt ok med holmsjön och ÖL-AND ;) Oh lägret med (y' Men sen kan man ju undra om det va så jävla lyckat med fyllecell, skilsmässa oh cacer besked? Nej, detta har nog inte varit det bästa året jag varit med om, men jag lovar att 2010 ska inledas storslaget med fest på nyår oh metro 5:e januari, oh sen my sweet sixteen den tolfte ;) 2010 ska bli ett jävlans nice år, det ska jag se till! (elr iaf försöka)

kiss my mother fucking ass 2009!

Kommentarer
Postat av: fanny

Må 2010 bli bättre. :)

2010-01-01 @ 15:44:47
URL: http://phaniblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0